چاپ کردن این صفحه

رونمایی از خدمات صنعتی آنلاین توسعه یافته زیمنس با عنوان CAx در نمایشگاه هانوفر 2015

17 فروردين 1394
نویسنده 

در نمایشگاه هانوفر 2015 ، شرکت Siemens از خدمات صنعتی آنلاین توسعه یافته ی خود ، که تقریبا با 1.8 میلیون بازدیدکننده در ماه یکی از مورد استفاده ترین خدمات اینترنتی این شرکت است، رونمایی می کند. این پلتفرم (Platform)، بیش از 15 سال، به پشتیبانی مشتریان صنعتی خود،با ارائه گستره ی وسیعی از اطلاعات و مشاوره با هدف برنامه ریزی و نگهداری صحیح از دستگاه ها، پرداخته است.

 

این پلتفرم پشتیبانی جدید، دارای طراحی مدرن و عملکرد ساده به همراه توابع گسترده تر، با قابلیت تغییر محتوا و فیلترینگ دلخواه، نسبت به قبل می باشد. محصول ارائه ¬شده حتی به کاربران امکان دسترسی سریعتر به بیش از 300000 سند فنی، مانند کتابچه ها، بلوک دیاگرام های مدارات، گواهی ها و همچنین مدل های سه بعدی را می دهد.

سیستم جدید مدیریت دانلود(Download Manager ) CAx ، سرعت دسترسی به اطلاعات را نیز افزایش می دهد.کاربران در هرلحظه می توانند از طریق اپلیکشن های موجود برای سیستم های اندروید ، IOS های اپل و همچنین ویندوزهای موبایل ،به این پلتفرم دسترسی داشته باشند. همچنین کاربران می توانند، نمونه برنامه های موجود برای سیستم های اتوماسیون و یا اطلاعات محصول را از طریق تلفن های همراه خود، به طور مستقیم بر روی سیستم های مربوطه بازیابی کنند. اپلیکیشن پشتیبان صنعتی آنلاین، در 6 زبان مختلف موجود می باشد(آلمانی ،انگلیسی،فرانسوی، ایتالیایی، اسپانیایی و چینی). این پلتفرم علاوه بر ارائه ی اطلاعات مفید، به کاربران امکان حضور در تالارهای گفتگوی فنی ،که با بیش از 200000 کابر ثبت شده یکی از بزرگترین انجمن های B2B در حوزه ی صنعت می باشد، را می دهد. در این تالارها کاربران از طریق به اشتراک گذاشتن نظرات ،نکات مفید و همچنین تجربیات عملی خود، به پشتیبانی یکدیگر می پردازند. محتویات و بحث های انجام شده در این انجمن ها را می توان به آسانی در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت.


توابع گسترده و طراحی جدید پشتیبان آنلاین، اجازه ی انتقال سریع، راحت و مستقیم اطلاعات را بین مناطق مختلف تحت پوشش، ازجمله بخش خدمات، انجمن ها و پشتیبان من(MySupport )، می دهد. در پشتیانی محصولات (Product Support)، با وجود انبوه اطلاعات، فیلترینگ هوشمند و همچنین توانایی جستجو، می توان مطمئن بود که دسترسی به اطلاعات محصولات هنوز نیز سریع است. به طور مثال، صفحه ی نمایش درحال حاضر نیز تعداد مناسبی از نتایج جستجو را قبل از اعمال محدودیت در اختیار کاربران قرار می دهد، که تا حد زیادی دسترسی به اطلاعات مربوطه را آسان می سازد. این خصوصیت به کاربران امکان مقایسه ی محصولات را در هنگام تعویض قطعات یا گسترش سیستم خود، می دهد. صفحات بررسی اجمالی (Overview Pages ) جدید، دسترسی هرچه سریعتر به اطلاعات محصولات مرتبط و سوالات رایج پرسیده شده، را میسر می سازد. محیط اختصاصی "پشتیبان من" به کاربران این امکان را می دهد که از طریق تنظیمات موجود برای فیلترینگ، کلمات کلیدی و علاقه مندی ها، نیازهای فردی خود را با پلتفرم وفق دهند. در این پلتفرم، با ارسال یک پیام جداگانه برای هر فرد، به جای یک خبرنامه کلی، کاربران از خلاصه ای از توابع، همکاری ها و رخدادهای جدید، آگاه می شوند. این ویژگی های جدید با هدف ایجاد سیستمی سریع و کاربرپسندتر به منظور افزایش تعداد بازدیدکنندگان، به این پلت فرم افزوده شده اند.

نکته: این خبر برای اولین بار در سایت های گروه فنی مهندسی اتوسیستم www.AutoSystem.ir منتشر شده است و هرگونه بازنشر آن بدون ذکر منبع و لینک به این سایت، ممنوع می باشد.

حمید رضا غلامیان

دانش آموخته برق گرایش کنترل از دانشگاه شیراز، با بیش از 18 سال سابقه طراحی و مدیریت پروژه های ابزاردقیق و اتوماسیون صنعتی در صنایع بزرگ کشور از جمله نفت، گاز و پتروشیمی و همچنین ارائه خدمات آموزشی در مراکز آموزش صنعتی کشور.

مدیریت گروه فنی مهندسی اتوسیستم

آخرین‌ها از حمید رضا غلامیان