چاپ کردن این صفحه

معرفی ترنسمیترهای فشار سری P خانواده ترنسمیترهای Sitrans شرکت زیمنس در نمایشگاه ACHEMA 2015

31 خرداد 1394
نویسنده 

شرکت زیمنس ترنسمیترهای فشار سری P از خانواده Sitrans را با افزودن قابلیت هایی در نمایشگاه ACHEMA 2015 معرفی کرد. این شرکت با افزودن Sitrans P310 و Sitrans P410 به ترتیب برای کاربردهای معمولی و پیشرفته و مدل Sitrans P500 برای استفاده در شرایط خاص و ارائه مدل P DS III با ویژگی های منحصر به فرد اکنون می تواند کلاس تجهیزات مناسب برای هر نوع اندازه گیری مورد نیاز قابل تصور را به مشتریان خود پیشنهاد کند. پیشرفت ها و نوآوری های به کار گرفته شده دقت اندازه گیری بسیار بالایی را در مقایسه با دیگر تکنولوژی ها در این زمینه، فراهم می کند.

 

مدل P310 که برای کاربرد در اهداف معمولی طراحی شده دقتی معادل 0.075 درصد را برای کاربران فراهم می کند که آنرا به انتخابی ایده آل برای استفاده در پروژه های آب و فاضلاب تبدیل کرده است.

مدل P410 نیز با دقت بسیار بالای 0.04 درصد، خصوصا هنگام ترکیب با یک اوریفیس متر برای کاربردهایی حساس مانند اندازه گیری جریان(فلو) هنگام پر یا تخلیه کردن مخازن گاز انتخابی مناسب و ایده آل می باشد. همچنین قابل استفاده در پروژه های اندازه گیری فشار گاز و سیال تا 700 bar می باشد.

مدل P500، سری P ترنسمیترهای Sitrans را با اندازه گیری در رنج 50mbar تا 32bar تکمیل می کند. به واسطه عملکرد بدون نقص، دقت و پایداری دراز مدت، ترنسمیتر فشار تفاضلی قابلیت رویارویی با سخت ترین شرایط را داراست. با داشتن زمان پاسخی در حد 88ms و قابلیت عملکرد در بازه دمایی -49 C تا +125 C (-56.2F تا 257F), P500 برای سنجش فشار تفاضلی، پر شدن سطح و سنجش دبی با دقت بسیار بالا مناسب است.

این محصول مجهز به تکنولوژی Premium Sensor است که موجب ارتقاء هر دو زمینه دقت پایه و بازه عملکرد دمایی دستگاه می شود. علاوه بر این سبب بهینه سازی انحراف معیار اندازه گیری ها تا 0.065 درصد می شود. این ویژگی سبب افزایش بازده پلنت(کارخانه) برای فرآیندهایی نظیر سنجش سطح خواهد شد. نوآوری ها در به کارگیری حسگر و پشتیبانی ار رنج فشار وسیع، این محصول را به پرکاربردترین ترنسمیتر برای اندازه گیری جریان گاز در ایستگاه ها و کوره ها تبدیل کرده است.

 

تمامی ترنسمیتر های سری Sitrans P با استفاده از سه Push Button به راحتی قابل بهره برداری هستند و از پایداری بلند مدتی تا حد 0.125 درصد در دوره پنج ساله برخوردار است که سبب کاهش نیاز به تعمیر و نگهداری در طول پروسه کالیبراسیون و به تبع آن صرفه جویی در هزینه ها، خواهد شد. این محصول همچنین دارای استاندارد IE61508 و معیار کاهش ریسک(SIL) 2/3 می باشد.

ویدئوهای محصول

 

نکته: این مطلب برای اولین بار در سایت های گروه فنی مهندسی اتوسیستم www.AutoSystem.ir منتشر شده است و هرگونه بازنشر آن بدون ذکر منبع و لینک به این سایت، ممنوع می باشد.

لینکها

صفحه محصول در سایت شرکت زیمنس

حمید رضا غلامیان

دانش آموخته برق گرایش کنترل از دانشگاه شیراز، با بیش از 18 سال سابقه طراحی و مدیریت پروژه های ابزاردقیق و اتوماسیون صنعتی در صنایع بزرگ کشور از جمله نفت، گاز و پتروشیمی و همچنین ارائه خدمات آموزشی در مراکز آموزش صنعتی کشور.

مدیریت گروه فنی مهندسی اتوسیستم

آخرین‌ها از حمید رضا غلامیان

موارد مرتبط