سبد خرید سبد خرید         بهترین حالت نمایش   مرورگر فایرفاکس   مرورگر گوگل کروم

پرسش های متداول

 

  • چرا در هنگام ثبت نام و یا ثبت سفارش اطلاعات شخصی همچون نام و نام خانوادگی، شماره موبایل، آدرس پستی و... دریافت می شود؟

    نام و نام خانوادگی و آدرس دقیق پستی کاربران برای ارسال سفارشات لازم است. شماره موبایل و آدرس ایمیل نیز برای ارسال پیامک و ایمیل اطلاع رسانی دریافت می شود. برخی از اطلاعات اختیاری است كه به ما جهت برنامه ریزی بهتر برنامه های آموزشی كمك خواهد كرد. گروه فنی، مهندسی اتوسیستم متعهد می شود كه حریم خصوصی کاربران را حفظ کند، و از اطلاعات شخصی شما جهت مقاصد تجاری و تبلیغاتی استفاده نخواهد كرد.
  • چرا با وجود درخواست من برای ارسال رمز عبور فراموش شده، كد اعتبارسنجی آن برای من ایمیل نشده است؟

    لطفاً پوشه (spam) ایمیل خود را چک کنید. گاهی ممکن است ایمیل های ارسالی ما توسط برخی از سرویس دهندگان ایمیل به عنوان اسپم شناخته شود.
  • آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

    برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد سایت شوید، سپس از منو فروشگاه روی گزینه "سفارشات من" کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.
  • من علاقه مندم از سایت شما خرید کنم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن شوم که پس از خرید، کالا به دستم می‌رسد؟

    گروه فنی، مهندسی اتوسیستم بیش از 8 سال سابقه ارائه خدمات فنی، مهندسی و آموزشی در صنایع مطرح کشور دارد. این گروه توسط جمعی از دانش آموختگان رشته برق مدیریت و راهبری می شود که اغلب آنها از فارغ التحصیلان ممتاز دانشگاههای مطرح کشور می باشند. با نگاهی به سوابق مدیران و اساتید ما، بیشتر نگرانی های شما بر طرف خواهد شد. کلیه فعالیت های ما مطابق با قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران و بخصوص قوانین مربوط به تجارت الکترونیک می باشد. سایت گروه فنی مهندسی اتوسیستم دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت، معدن و تجارت است و در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده است. سیاست های ما بگونه ای تدوین شده است که اعتماد شما عزیزان را جلب نماید.
  • آیا برای خرید از فروشگاه آنلاین اتوسیستم، حتما باید در سایت عضو باشم؟

    خیر لازم نیست حتماً در سایت عضو شوید و شما می توانید از روش خرید سریع استفاده كنید. اما توصیه می كنیم قبل از اقدام به خرید در سایت ثبت نام نمایید و پس از ورود به سایت سفارش خود را ثبت نمایید تا بتوانید از خدمات پیگیری سفارش خود و پشتیبانی محصولات استفاده نمایید. در واقع با عضویت در سایت می توانید: سریعتر و ساده‌تر خرید کنید، به سادگی سوابق خرید و فعالیت‌های خود را مدیریت کنید، لیست علاقمندی‌های خود را بسازید و تغییرات آنها را دنبال کنید، نقد و بررسی و نظرات خود را با دیگران به اشتراک گذارید و در جریان فروش‌های ویژه و قیمت روز محصولات قرار گیرید.
  • آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

    شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید. رسیدگی و پردازش سفارش‏‌هایی که در ساعت‏‌های غیرکاری (از ساعت 22 تا 8 صبح) ثبت می‌‏شوند، در اولین ساعت‌‏های کاری روز بعد و با اولویت بالاتر نسبت به سفارشات روز بعد انجام خواهد شد.
  • آیا می‌توانم با حساب کاربری خودم، خرید کنم و فاکتور به نام شخص حقوقی یا شرکت صادر شود؟

    بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در 4 مرحله تکمیل خواهد شد: 1) ثبت مشخصات خريدار و آدرس 2) انتخاب روش پرداخت 3) انتخاب روش حمل 4) بازبيني سفارش و تاييد. شما مي توانيد در مرحله چهارم قبل از كليك بر روي دكمه تكميل سفارش، در كادر مربوطه توضيحات و درخواست فاكتور خود را بنويسيد.
  • از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟

    فروشگاه اتوسيستم با ارسال ايميل و پیامک‏، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام می‏‌کند. همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، می‏‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه "سفارشات من" از وضعیت آن مطلع شوید.
  • آیا می‌‏توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟

    تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید. پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، بايد از طريق بخش پشتيباني يا بخش تماس با ما درخواست دهيد.
  • بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با شما تماس بگیرم؟

    خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع‏ رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت.
  • آیا می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

    بطور كلي به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم ‏باید سفارش خود را اینترنتی ثبت کنند. اما در موارد خاص و اضطراري و در صورتي كه دسترسي به اينترنت نداريد مي توانيد با شماره تلفن هاي موجود در بخش "تماس با ما" تماس بگيريد.
  • برای انتخاب و خرید کالا در سایت نیاز به مشاوره دارم، راهی وجود دارد که در تصمیم‏ گیری به من کمک کند؟

    تمام تلاش ما اين بوده است كه توضيحات محصولات و ساير بخش هاي سايت بگونه اي باشد كه جواب سوالات و ابهامات شما داده شود. اما گر جهت خريد محصولي نياز به مشاوره و اطلاعات بيشتر داشتيد از بخش پشتيباني سايت و يا بخش تماس با ما اقدام كنيد.
  • آیا کالاهای عرضه شده در فروشگاه، كاملا مطابق با اطلاعات ارائه شده در سایت هستند؟

    بله، تمام مشخصاتي كه براي محصولات و پكيج هاي آموزشي اعلام شده است دقيقاً مطابق با محصول مي باشد و خريدار اين حق را دارد كه در غير اينصورت، سفارش را عودت دهد.
  • آیا تعداد خرید از یک کالا در فروشگاه اتوسيستم محدودیتی دارد؟

    خير، هيچ محدوديتي براي تعداد سفارش وجود ندارد.
  • آيا امكان سفارش يكجا كل محصولات فروشگاه وجود دارد؟

    بله اين امكان وجود دارد و در صورتي كه تمايل به خريد يكجاي كل محصولات فروشگاه داريد، مي توانيد قبل از ثبت سفارش با ما تماس بگيريد تا كد تخفيف ویژه به شما داده شود.
  • آيا من مجازم پكيج آموزشي تهيه شده از سايت شما را تكثير كنم و در اختيار همكاران يا دوستانم قرار دهم؟

    خير، اين امكان وجود ندارد و و هرگونه كپي برداري از محصولات گروه فني مهندسي اتوسيستم خلاف اصول و موازين مهندسي بوده و شرعاً حرام است.
  • مبلغ سفارشم را چگونه می‏‌توانم پرداخت کنم؟

    شما به صورت نقدی، بانکی یا اینترنتی می‏‌توانید پرداخت خود را انجام دهید و هنگام ثبت سفارش در مرحله "روش پرداخت" شیوه پرداخت خود را انتخاب کنید. همگی کاربران اتوسيستم می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب (كه داراي رمز دوم، تاريخ انقضاء و cvv2 باشند) هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند. همچنین امکان واریز بانکی یا واریز کارت به کارت و يا واريز از طريق موبايل بانك، اينترنت بانك و... به شماره حساب‏‌های اعلام شده در سایت اتوسيستم برای همه کاربران وجود دارد. در صورتی که آدرس تحویل سفارش، شهرتهران باشد به شرط انتخاب روش حمل با پيك موتوري، مشتریان می‌‏توانند هزینه را هنگام تحویل سفارش، در محل به صورت نقدی به پيك پرداخت نمايند. لازم به ذكر است كه هزينه پيك بسته به محل خريدار متفاوت است و بايد توسط خريدار پرداخت گردد. لذا با توجه به سرعت بالای توزیع مرسولات پستی در تهران و بالابودن هزینه پیک موتوری، به کاربران تهرانی نیز روش حمل و نقل پستی توصیه می شود.
  • با استفاده از کارت کدام بانک‌ها می‌توان هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد؟

    همانگونه كه گفته شد شما می‌توانید با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب كه داراي رمز دوم، تاريخ انقضاء و cvv2 باشند، در سایت گروه فني مهندسي اتوسيستم، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت نماييد.
  • آیا ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

    گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود. اگر باك تشخيص داد كه پول به حساب فروشگاه واريز شده است، حتما تماس بگيريد تا پيگيري گردد.
  • آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت شما امن است؟

    پرداخت اینترنتی به گونه‏‌ای طراحی شده که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها برای خرید از فروشگاه آنلاين اتوسيستم بلکه هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکات زیر را رعایت فرمایید: - با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar)، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده می‏‌شود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد. - قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید. - برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.
  • من توانایی مالی پرداخت هزينه خريد پكيج هاي آموزشي شما را ندارم چه باید بکنم؟

    در این شكی نیست كه یكی از اهداف ما برای راه اندازی این سیستم آموزشی كسب درآمد است اما وقتی بحث آموزش مطرح می شود نوع نگرش اقتصادی تغییر می كند. ما نمی خواهیم به هر قیمتی از راه آموزش كسب درآمد كنیم و اعتقاد داریم آموزش هنوز هم مقدس است و باید این قداست حفظ شود. پس لطفآ خجالت نکشید! چرا كه هر فردی ممکن است در زمانی مشکلاتی داشته باشد. به راحتی با ما تماس بگیرید ما در صورت امكان تخفیف ویژه ای برای شما در نظر خواهیم گرفت. سیاست ما احترام به كرامت انسانها و اعتماد به آنهاست، لذا در قبال ادعای شما هیچگونه مدركی نمی خواهیم. ما می خواهیم فرهنگ اعتمــــــــــــــــاد به خدمات تحت وب را نهادینه كنیم.
  • سفارش خود را به چه روش‌هایی می‌توانم تحویل بگیرم؟

    در سرتاسر کشور سفارش‌‏ها با پست پیشتاز ارسال می‌‏شوند. مشتریان تهرانی علاوه بر پست پیشتاز می توانند از خدمات پیک موتوری استفاده کنند. فقط کافی است در مرحله انتخاب روش حمل، به جای پست پیشتاز این روش را انتخاب نمایید. لازم به ذکر است با توجه به سرعت بالای توزیع مرسولات پستی در تهران و بالابودن هزینه پیک موتوری، به کاربران تهرانی نیز روش حمل و نقل پستی توصیه می شود.
  • هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود؟

    هزینه‏ ارسال بسته به شرایط سفارش، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است و در فرم سبد خرید به آگاهی مشتریان می‏‌رسد.
  • آیا می‏‌توانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟

    زمان رسیدن ارسال‏‌های خارج از تهران پس از تحویل به پست، بر اساس محدوده جغرافیایی از 24 تا 72 ساعت متغیر است، بنابراین روز رسیدن سفارش با توجه به خدمات پستی بصورت حدودی مشخص است اما ساعت آن را نمی‏‌توان به طور دقیق تعیین کرد. درباره سفارش ‏‌های با آدرس تحویل تهران، که روش حمل آنها "ارسال با پیک" انتخاب شده است، شما می‏‌توانید بازه زمانی مناسب برای تحویل گرفتن سفارش خود را هنگام ثبت آن سفارش در مرحله انتهای سفارش و از طریق باکس توضیحات، اعلام کنید. ما همه تلاشمان را می‏‌کنیم تا سفارش حدود ساعت درخواستی به دست شما برسد. با وجود این به دلیل مسایل مختلف مانند برنامه زمان ‏بندی ارسال در سایت اتوسیستم و مشکلات ترافیکی، وعده تحویل دادن کالا راس ساعت خاص واقعاً برای ما مقدور نیست.
  • آیا من می‏‌توانم کالایی را که سفارش داده‌ ‏ام با مراجعه به دفتر گروه فنی مهندسی اتوسیستم به صورت حضوری تحویل بگیرم؟

    از آنجا که فروشگاه اتوسیستم کاملا بصورت اینترنتی اداره می شود و یکی از اهداف آن کاهش دادن سفرهای درون شهری غیر ضروری‏ است، بطور کلی تحویل حضوری سفارش در محل اتوسیستم امکان‌پذیر نیست. اما اگر بنا به هر دلیلی امکان تحویل سفارش به روشهای دیگر برای شما مقدور نیست، می توانید با هماهنگی قبلی در دفتر گروه اتوسیستم حاضر شوید.
  • سفارشات چه زمانی به پست تحویل داده می‌شود؟

    همه سفارش‌‏ها پس از طی مراحل پردازش و آماده سازی به طور روزانه تحویل نزدیکترین دفتر پستی به محل اتوسیستم می‏‌شوند.
  • آیا می‏‌توانم سفارشی را که با پست پیشتاز ارسال شده رهگیری کنم؟

    بله، شما برای رهگیری سفارشی که با پست پیشتاز ارسال شده می‏‌توانید شماره 10 یا 20 رقمی مرسوله پیشتاز را در آدرس زیر وارد کنید:

    http://itemtracking.post.ir/

  • آیا محصولات و پکیج های آموزشی شما شامل خدمات پشتیبانی هم می شود؟

    بله کلیه پکیج های آموزشی ما شامل خدمات پشتیبانی از طریق بخش پشتیبانی سایت و همچنین انجمن های تخصصی سایت می گردد.
  • آیا من می توانم پس از خرید پکیج آموزشی و مطالعه آن، گواهینامه آن درس را دریافت کنم؟

    توجه داشت که هدف اصلی و فلسفه وجودی دوره ها و پکیج های آموزشی ما افزایش سطح تخصص شما و به تبع آن كمك به ارتقاء شغلی شماست و همانطور که همگان اذعان دارند گواهینامه ضمانتی برای دانشی که فراگرفته اید نخواهد بود. بنابراین توجه صرف به مقوله گواهینامه توصیه نمی شود. با این حال شما می توانید هر زمان که آمادگی داشتید از طریق بخش "تماس با ما" درخواست شرکت در آزمون آنلاین و دریافت گواهینامه دهید.

     ما اعتقاد داریم اعتبار مدرک تا حد زیادی به دانش مدرسین و محتوای آموزشی ارائه شده بستگی دارد. مدرک پایان دوره الزاماً به همه دانشپذیران اعطاء نمی شود و فقط آندسته از عزیزانی که موفق به کسب حدنصاب نمره علمی شوند، مدرک پایان دوره را دریافت می کنند. برای مشاهده نمونه گواهینامه پایان دوره اینجــا كلیك كنید.

  • آیا در صورت معیوب بودن مرسوله امکان عودت و تعویض آن وجود دارد؟

    سفارش دهنده با دریافت محصولات ارسال شده و امضای رسيد پستي، رضایت خود را از نوع، تعداد و سلامت محصولات ابراز می نماید. درصورت مشاهده هرگونه آسیب دیدگی فیزیکی مرسوله و صدمه دیدن آن ناشی از حمل و نقل نا صحیح، مشتری می بایست از قبول بسته خودداری نماید. و مسئولیت نقص وارد شده به محصول بر عهده پست یا دیگر شرکت های حمل کننده کالا می باشد.

    اگر مشخص شود نقص یا عیب محصول به علت قصور فروشگاه اتوسیستم است، مشتری موظف است حداکثر ظرف مدت 24 ساعت پس از دریافت سفارش به مرکز پشتیبانی مشتریان فروشگاه اتوسيستم اطلاع دهد و در صورت اثبات نقص و یا عیب، محصول مورد نظر را به آدرس فروشگاه ارسال کند تا جایگزین گردد. در صورت گذشت بیش از 24 ساعت از زمان دریافت محصول، این فروشگاه هیچگونه مسئولیتی را قبول نمی کند.

  • شرایط انصراف از خرید پس از ثبت سفارش چگونه است؟

    خریدار می تواند پس از تحویل سفارش، تا قبل از باز کردن پکیج محصول، حداکثر تا 7 روز کاری از خرید آن انصراف دهد. لذا باید ضمن اطلاع به فروشگاه از طریق مرکز پشتیبانی مشتریان نسبت به ارسال محصول با هزینه خود اقدام نماید. فروشگاه نیز موظف است پس از دریافت محصول در صورتی که پکیج آن باز نشده باشد، پس از کسر هزینه حمل و بسته بندی، مبلغ آنرا به حساب خریدار بازگشت دهد.
  • آیا به همراه پکیج های آموزشی و نرم افزارها راهنمای نصب ارسال می گردد؟

    بله، این فروشگاه همراه با تمامی محصولات خود راهنمای نصب، راه اندازی و کاربری ارسال می کند، مشتری موظف است قبل از استفاده از محصول، راهنمای همراه آنرا بطور کامل مطالعه نماید. در صورتی که پس از مطالعه دقیق راهنما باز هم مشکل برطرف نگردید می توانید مشکل خود را از طریق بخش پشتیبانی با ما در میان بگزارید.

برخی از مشتریان ما

تماس با ما

  • تهران، بلوار اشرفی اصفهانی، خیابان شهید باهنر(خجسته پور)، خیابان شهید امیر ابراهیم، مجتمع الزهرا(شهرداری)، بلوک شقایق E ، طبقه هفتم، واحد 25
  • از پذیرش مراجعین بصورت حضوری بدون هماهنگی قبلی معذوریم!
  • ساعات پشتیبانی تلفنی به شرح زیر می باشد، لطفاً در غیر این ساعات از بخش پشتیبانی سایت استفاده نمایید. در این روش حداکثر زمان پاسخگویی به شما 2 ساعت می باشد.

روزهای غیر تعطیل: از ساعت 8:30 تا 23:00

روزهای تعطیل: از ساعت 10:00 تا 23:00

  • 44462808 21 98+
  • 42695997 21 98+
  • 30001220515673
  • این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • پشتیبانی و مشاوره فنی : 09125156730

تاییدیه مـراجع ذیصـلاح

logo-samandehi logo-eanjoman

ارسال سریع پیام

  پیام ارسال نشد!   پیام شما با موفقیت ارسال شد!
Top