سبد خرید سبد خرید         بهترین حالت نمایش   مرورگر فایرفاکس   مرورگر گوگل کروم

قوانین و مقررات فروشگاه اتوسیستم 

1-از لحاظ حقوقی، در معاملات این فروشگاه، آقای حميد رضا غلاميان یا نماینده رسمی وی، به عنوان فروشنده و کاربر اینترنتی سفارش دهنده به عنوان خریدار تلقی می گردد. فروش محصولات بر مبنای نوع، مقدار و تعدادی صورت می گیرد که کاربر سفارش دهنده آن را در وب سایت فروشگاه آنلاین اتوسيستم درج نموده است.

2-خریداری محصول از فروشگاه اتوسيستم بر اساس قوانین و آئین نامه های موجود تجارت الکترونیک و با رعایت کامل کلیه قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد.

3-آدرس تحویل محصولات به وسیله کاربر سفارش دهنده در وب سایت درج شده و فروشگاه اتوسيستم به عنوان فروشنده متعهد است با رعایت سیاست های معین ارسال کالا (از جمله هزینه های مربوطه)، سفارش را در آن مکان تحویل دهد. همچنین فروشگاه اتوسيستم متعهد می شود پس از تحویل کالا به اداره پست، کد رهگیری بسته ارسالی را بوسیله پیامک و ایمیل به اطلاع خریدار برساند.

4-روش حمل بوسیله پیک موتوری فقط مختص مشتریان تهرانی می باشد. هزینه پیک بسته به منطقه ای که خریدار در آن قرار دارد متغیر است و بر عهده مشتری می باشد.

5-روش حمل بوسیله پست مختص مشتریان شهرستانی می باشد. زمان حمل در این روش بر اساس شهر مقصد بین 2 روز تا یک هفته متغیر است.

6-کد تخفیف ممکن است به مناسبت های مختلف مثل اعیاد و یا تولد کاربران بوسیله پیامک و ایمیل برای آنها ارسال شود. همچنین برای مشتریان دائمی مطابق با شرایط زیر کد تخفیف ارسال می گردد که بصورت نامحدود تا زمان سفارش بعدی(فقط برای یک سفارش) اعتبار دارد.

*به ازاء هر 5 سفارش یک کوپن تخفیف 10 درصدی برای هر میزان خرید ارسال می گردد.

7-در صورتی که فروشنده به دلایلی که خارج از اراده ی او باشد، توان تحویل محصولات را در موعد مقرر نداشته باشد و طرفین درباره یک موعد جدید به توافق نرسند، خریدار می تواند بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای سفارش را فسخ نماید.

8-سفارش دهنده با دریافت محصولات ارسال شده و امضای رسيد پستي، رضایت خود را از نوع، تعداد و سلامت محصولات ابراز می نماید. درصورت مشاهده هرگونه آسیب دیدگی فیزیکی مرسوله و صدمه دیدن آن ناشی از حمل و نقل نا صحیح، مشتری می بایست از قبول بسته خودداری نماید. و مسئولیت نقص وارد شده به محصول بر عهده پست یا دیگر شرکت های حمل کننده کالا می باشد.

9-اگر مشخص شود نقص یا عیب محصول به علت قصور فروشگاه اتوسیستم است، مشتری موظف است حداکثر ظرف مدت 24 ساعت پس از دریافت سفارش به مرکز پشتیبانی مشتریان فروشگاه اتوسيستم اطلاع دهد و در صورت اثبات نقص و یا عیب، محصول مورد نظر را به آدرس فروشگاه ارسال کند تا تعمیر و یا جایگزین گردد. در صورت گذشت بیش از 24 ساعت از زمان دریافت محصول، این فروشگاه هیچگونه مسئولیتی را قبول نمی کند.

10-خریدار می تواند پس از تحویل سفارش، تا قبل از باز کردن پکیج محصول، حداکثر تا 7 روز کاری از خرید آن انصراف دهد. لذا باید ضمن اطلاع به فروشگاه از طریق مرکز پشتیبانی مشتریان نسبت به ارسال محصول با هزینه خود اقدام نماید. فروشگاه نیز موظف است پس از دریافت محصول در صورتی که پکیج آن باز نشده باشد، کل مبلغ آنرا به حساب خریدار بازگشت دهد.

11-با توجه به اینکه این فروشگاه همراه با تمامی محصولات خود راهنمای نصب، راه اندازی و کاربری ارسال می کند، مشتری موظف است قبل از استفاده از محصول، راهنمای همراه آنرا بطور کامل مطالعه نماید. در غیر این صورت مسئولیت خرابی و نقص محصول بر اثر استفاده ناصحیح بر عهده خریدار می باشد.


12-خریدار موظف است مبلغ قابل پرداخت سفارش را هنگام یا پس از ثبت سفارش به صورت آنلاین یا کارت به کارت بپردازد. در صورت عدم پرداخت وجه درموعد تعیین شده توسط خریدار، فروشنده حق دارد از تحویل محصولات خودداری نموده و سفارش را لغو نماید.

13-كاربران هنگام خرید و سفارش محصولات می بایست اطلاعات صحيح و كامل را در فرم های مندرج در وب سایت درج کنند. بديهي است نادرستی یا کاستی اطلاعات مانع از تکمیل به موقع و صحیح سفارش خواهد شد و فروشگاه اتوسيستم هیچگونه مسئولیتی در این باره نخواهد داشت.

14-تمام شرایط و خدمات فروشگاه اتوسيستم برمبنای آخرین سیاست های این وب سایت شکل گرفته و تغییرات احتمالی شرایط و خدمات در همین قسمت در وب سایت درج خواهد شد.

15-ارتباط فروشگاه اتوسيستم با کاربران سایت و مشتریان فقط از طریق همین سایت برقرار شده و فقط با استفاده از اطلاعاتی که کاربران در سایت درج کرده اند (همانند آدرس، تلفن و ...) صورت می پذیرد. فروشگاه اتوسيستم به هیچ عنوان اطلاعات کاربران را به اشخاص و طرفين غیر واگذار نخواهد کرد.

جهت مطالعه سیاست بازگشت محصولات خریداری شده کلیک کنید.

برخی از مشتریان ما

تماس با ما

  • تهران، بلوار اشرفی اصفهانی، باغ فیض، خیابان خجسته پور، خیابان امیر ابراهیم، مجتمع الزهرا، بلوک شقایق E ، طبقه هفتم، واحد 25
  • از پذیرش مراجعین بصورت حضوری بدون هماهنگی قبلی معذوریم!
  • ساعات پشتیبانی تلفنی به شرح زیر می باشد، لطفاً در غیر این ساعات از بخش پشتیبانی سایت استفاده نمایید. در این روش حداکثر زمان پاسخگویی به شما 2 ساعت می باشد.

روزهای غیر تعطیل: از ساعت 8:30 تا 19:00

روزهای تعطیل: از ساعت 10:00 تا 17:00

  • (خط ویژه )91029360 21 98+
  • 44462808 21 98+
  • 89786561 21 98+
  • 30001220515673
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • پشتیبانی و مشاوره فنی : 09125156730

تاییدیه مـراجع ذیصـلاح

ارسال سریع پیام

  پیام ارسال نشد!   پیام شما با موفقیت ارسال شد!
Top