سیاست بازگشت محصول
بطور کلی بازگشت و مرجوع محصولات خریداری شده به فروشگاه اتوسیستم تابع قوانین زیر می باشد:
1-سفارش دهنده با دریافت محصولات ارسال شده و امضای رسيد پستي، رضایت خود را از نوع، تعداد و سلامت محصولات ابراز می نماید. درصورت مشاهده هرگونه آسیب دیدگی فیزیکی مرسوله و صدمه دیدن آن ناشی از حمل و نقل نا صحیح، مشتری می بایست از قبول بسته خودداری نماید. و مسئولیت نقص وارد شده به محصول بر عهده پست یا دیگر شرکت های حمل کننده کالا می باشد.
2-اگر مشخص شود نقص یا عیب محصول به علت قصور فروشگاه اتوسیستم است، مشتری موظف است حداکثر ظرف مدت 24 ساعت پس از دریافت سفارش به مرکز پشتیبانی مشتریان فروشگاه اتوسيستم اطلاع دهد و در صورت اثبات نقص و یا عیب، محصول مورد نظر را به آدرس فروشگاه ارسال کند تا تعمیر و یا جایگزین گردد. در صورت گذشت بیش از 24 ساعت از زمان دریافت محصول، این فروشگاه هیچگونه مسئولیتی را قبول نمی کند.
3-خریدار می تواند پس از تحویل سفارش، تا قبل از باز کردن پکیج محصول، حداکثر تا 7 روز کاری از خرید آن انصراف دهد. لذا باید ضمن اطلاع به فروشگاه از طریق مرکز پشتیبانی مشتریان نسبت به ارسال محصول با هزینه خود اقدام نماید. فروشگاه نیز موظف است پس از دریافت محصول در صورتی که پکیج آن باز نشده باشد، کل مبلغ آنرا به حساب خریدار بازگشت دهد.
4-با توجه به اینکه این فروشگاه همراه با تمامی محصولات خود راهنمای نصب، راه اندازی و کاربری ارسال می کند، مشتری موظف است قبل از استفاده از محصول، راهنمای همراه آنرا بطور کامل مطالعه نماید. در غیر این صورت مسئولیت خرابی و نقص محصول بر اثر استفاده ناصحیح بر عهده خریدار می باشد.