پرسش های متداول
ما اعتقاد داریم اعتبار مدرک تا حد زیادی به دانش مدرسین و محتوای آموزشی ارائه شده بستگی دارد. مدرک پایان دوره الزاماً به همه دانشپذیران اعطاء نمی شود و فقط آندسته از عزیزانی که موفق به کسب حدنصاب نمره علمی شوند، مدرک پایان دوره را دریافت می کنند. برای مشاهده نمونه گواهینامه پایان دوره اینجــا كلیك كنید. اگر مشخص شود نقص یا عیب محصول به علت قصور فروشگاه اتوسیستم است، مشتری موظف است حداکثر ظرف مدت 24 ساعت پس از دریافت سفارش به مرکز پشتیبانی مشتریان فروشگاه اتوسيستم اطلاع دهد و در صورت اثبات نقص و یا عیب، محصول مورد نظر را به آدرس فروشگاه ارسال کند تا جایگزین گردد. در صورت گذشت بیش از 24 ساعت از زمان دریافت محصول، این فروشگاه هیچگونه مسئولیتی را قبول نمی کند.
چرا در هنگام ثبت نام و یا ثبت سفارش اطلاعات شخصی همچون نام و نام خانوادگی، شماره موبایل، آدرس پستی و... دریافت می شود؟
چرا با وجود درخواست من برای ارسال رمز عبور فراموش شده، كد اعتبارسنجی آن برای من ایمیل نشده است؟
آیا میتوانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟
من علاقه مندم از سایت شما خرید کنم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن شوم که پس از خرید، کالا به دستم میرسد؟
آیا برای خرید از فروشگاه آنلاین اتوسیستم، حتما باید در سایت عضو باشم؟
آیا در تمام ساعات شبانه روز میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟
آیا میتوانم با حساب کاربری خودم، خرید کنم و فاکتور به نام شخص حقوقی یا شرکت صادر شود؟
از وضعیت سفارشی که ثبت کردهام، چگونه میتوانم مطلع شوم؟
آیا میتوانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟
بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با شما تماس بگیرم؟
آیا میتوانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
برای انتخاب و خرید کالا در سایت نیاز به مشاوره دارم، راهی وجود دارد که در تصمیم گیری به من کمک کند؟
آیا کالاهای عرضه شده در فروشگاه، كاملا مطابق با اطلاعات ارائه شده در سایت هستند؟
آیا تعداد خرید از یک کالا در فروشگاه اتوسيستم محدودیتی دارد؟
آيا امكان سفارش يكجا كل محصولات فروشگاه وجود دارد؟
آيا من مجازم پكيج آموزشي تهيه شده از سايت شما را تكثير كنم و در اختيار همكاران يا دوستانم قرار دهم؟
مبلغ سفارشم را چگونه میتوانم پرداخت کنم؟
با استفاده از کارت کدام بانکها میتوان هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد؟
آیا ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟
آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت شما امن است؟
من توانایی مالی پرداخت هزينه خريد پكيج هاي آموزشي شما را ندارم چه باید بکنم؟
سفارش خود را به چه روشهایی میتوانم تحویل بگیرم؟
هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه میشود؟
آیا میتوانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟
آیا من میتوانم کالایی را که سفارش داده ام با مراجعه به دفتر گروه فنی مهندسی اتوسیستم به صورت حضوری تحویل بگیرم؟
سفارشات چه زمانی به پست تحویل داده میشود؟
آیا میتوانم سفارشی را که با پست پیشتاز ارسال شده رهگیری کنم؟
آیا محصولات و پکیج های آموزشی شما شامل خدمات پشتیبانی هم می شود؟
آیا من می توانم پس از خرید پکیج آموزشی و مطالعه آن، گواهینامه آن درس را دریافت کنم؟
آیا در صورت معیوب بودن مرسوله امکان عودت و تعویض آن وجود دارد؟
شرایط انصراف از خرید پس از ثبت سفارش چگونه است؟
آیا به همراه پکیج های آموزشی و نرم افزارها راهنمای نصب ارسال می گردد؟